Ferraghju 2021 XJCSENSOR Sensibilizazione multi-assi Rilasciu novu pruduttu

Da ferraghju 2021, XJCSENSOR hà liberatu successivamente novi tippi di sensori di forza multi-assi per aiutà u sviluppu di l'industria 4.0 per a fabricazione intelligente automatizzata. Industria 4.0 hè di realizà l'automatizazione intelligente di e risorse naturali da u sviluppu, a raccolta è a produzzione in u prucessu di circulazione. Tra questi, a fabbrica intelligente hè u trasportatore di a fabbricazione intelligente, è u sistema di cuntrollu, cum'è una parte impurtante per uttene una fabbricazione intelligente, ùn pò fà senza u supportu di u sistema di cuntrollu di forza.

Allora cumu si pò fà l'esecuzione è u cuntrollu di u sistema di cuntrollu di a forza in modu intelligente per aiutà u sviluppu di l'Industria 4.0?

Facemu capì i principii è l'applicazioni di i sensori di forza multi-assi :

Sensore multi-assi

U Sensore Multi-assi hè un cumpunente chì si mette nantu à u polzu di u robot per rilevà e forze è i coppie chì sò applicati à l'utensile. Postu chì si trova trà u robot è u strumentu, pò leggere a situazione di forza durante u funziunamentu di l'utensile.

I prudutti di forza multi-assi XJCSENSOR ponu esse divisi in forza à dui assi, forza à trè assi, forza à quattru assi, è forza à cinque assi secondu u numeru di assi di misura.

Sicondu u metudu di disaccoppiu, pò ancu esse divisu in struttura di disaccoppiu di struttura è struttura di disaccoppiu matriciale.

Aduprendu u principiu di u tipu di tensione di resistenza, hà i vantaghji di alta precisione, elevatu rapportu signale à rumore, boni caratteristiche di temperatura alta è bassa, alta rigidità, forte stabilità è personalizazione di dimensioni diversificate. U sensore internu hà un cuncepimentu anti-sovraccaricu meccanicu, forte capacità anti-sovraccaricu, è pò esse integratu Amplificatore, u signale di uscita hà parechje forme per a selezzione.

Attraversu un cuncepimentu di metudu di disaccoppiamento speciale, picculu errore di crosstalk, in particulare u picculu crosstalk à longu andà.

Applicazione di sensori multi-assi

A parte di carcassa di u sensore hè attaccata à u polu di u robot. È a parte in muvimentu hè attaccata à u latu di l'utensile. Quandu una forza hè applicata nantu à u strumentu, u sensore leghje a distanza chì a parte mobile si hè sposta da u casing, secondu l'amplitude di u spostamentu, u sensore restituisce un segnale di forza à l'urdinatore.

Una applicazione chì vedemu spessu cù u sensore hè l'applicazione di prova di panca. Un robot hè accumpagnatu cù un sensore è una pinza è esegue alcune azzioni cicliche nantu à un pruduttu. Induve u sensore s'impegna hè quandu una certa quantità di forza deve esse applicata à un dispositivu. U robot pò applicà una forza limitata chì hè stata stabilita da u prugrammatore è pò ancu monitorà sta forza. Ciò significa chì u pruduttu hè testatu à una forza data è a forza hè monitorata per vede s'ellu ci hè qualchì cambiamentu in u comportamentu di u pruduttu.

XJCSENSOR Principiu di sensoru di 6 assi

U sensore di forza XJCSENSOR à sei assi adopra u principiu di u tippu di resistenza à a tensione, chì hà i vantaghji di grande rigidità torsionale, velocità di risposta rapida, alta precisione, boni caratteristiche di temperatura alta è bassa, altu rapportu signale à rumore, alta rigidità, forte stabilità, è persunalizazione di dimensione diversificata.

U sensore in l'internu cun un design meccanicu anti-sovraccaricu, chì hà una forte capacità anti-sovraccaricu. Pò esse integratu cù un amplificatore integratu. U segnale di uscita hà una varietà di forme per a selezzione.

Attraversu un cuncepimentu di metudu di disaccoppiamento speciale, l'errore di crosstalk di u sensore hè assai picculu, in particulare cù un picculu errore di crosstalk à longu andà.

news pic2

XJCSENSOR 6 strutture di sensoru di l'assi

U sensore di forza XJCSENSOR à sei assi hè divisu in duie strutture secondu u metudu di disaccoppiu: struttura struttura di disaccoppiamento è di disaccoppiamento matriciale.

Struttura di disaccoppiu di struttura: U sensore di forza à sei assi cù a struttura di disaccoppiu di a struttura hà solu 6 uscite di canali, chì sò trè forze (FX, FY, FZ) è trè coppie (MX, MY, MZ), è ogni canale hè indipendente, quandu unu di i canali hè caricatu, solu stu canali hà un uscita di segnale, è l'altri canali ùn averanu micca uscita di segnale. Per esempiu, a serie XJC-6F sò tutti i sei sensori di forza di l'assi cù a struttura di disaccoppiamento.

Struttura di disaccoppiu matriciale: U sensore di forza à sei assi cù a struttura di disaccoppiu matriciale hà generalmente 6 ~ 12 uscite di canali, è ogni segnale di uscita hè accoppiatu l'unu cù l'altru, quandu unu di i canali hè caricatu, l'altri canali avranno un uscita di segnale, è u u sensore hà bisognu di raccoglie segnali E trè forze (FX, FY, FZ) è trè coppie (MX, MY, MZ) ponu esse ottenute da l'operazione di a matrice di disaccoppiu di scatula. Per esempiu, a serie XJC-6FM sò tutte matrici chì disaccupanu sensori di forza à sei assi.

U sensoru di l'assi XJCSENSOR 6 sceglie guida

Sceglie un sensore adattatu hè assai impurtante. Se avete bisognu di una guida di selezzione, i pls furniscenu i seguenti 

1. Ambiente d'applicazione:

Infurmazione nantu à s'ellu hè in cuntattu cù gas corrosivu o liquidu; usu internu o fora; temperatura di funziunamentu; esigenze di livellu impermeabile; forte magnetisimu o ambienti di interferenza forte, ecc.

2. Dimensioni è metudi di installazione.

Stu catalogu dà solu a dimensione è a struttura di parechji prudutti cunvinziunali. Se a struttura è a dimensione in stu catalogu ùn soddisfanu micca i requisiti, per piacè furnite a dimensione currispondente è u metudu di installazione. Pudemu persunalizà cum'è necessariu. U serviziu persunalizatu non standard veloce è di alta qualità hè unu di i nostri vantaghji maiò.

3. A gamma di misurazione attuale di u sensore

Per fà chì u sensore mantene una stabilità affidabile à longu andà, vi raccomandemu chì u massimu a forza di misurazione è u torque ùn superanu micca l'80% di a capacità di u sensore.

4. Requisiti di precisione di misurazione

L'errore di non linealità di u nostru canale di sensore di forza à sei assi convenzionale unicu canale hè in 0,5% FS, l'errore di ripetibilità hè in 0. 1% FS, è l'errore di crosstalk hè in 3%. Sensori di alta precisione sò ancu dispunibili.

5. Requisiti di l'interfaccia elettrica

U nostru sensore di forza à sei assi hà una ricchezza di modi di uscita analogichi o digitali per a selezzione. Uscita analogica: mV, V, mA; Uscita digitale: EtherCAT, Ethernet, RS232 o bus CAN, ecc .;

Se i signali sopra ùn ponu micca soddisfà e vostre esigenze, XJCSENSOR pò ancu persunalizà altri metudi di segnale di uscita.


Tempu di posta: Mar-05-2021